Home General
Report Post

by Harlot.Rebel

Gettin drunk off my ass.!!

Cheers.!!


7 comments
0

Related posts

7 comments

PhantomCitizen43 1/10/2016 - 9:14 pm

Drink up
Enjoy!!

Disposable Human 1/10/2016 - 9:33 pm

*toasts 5th shitty 16oz Rolling Rock*

“Nothing much left in the tank,
Somehow this thing still drives.
It forgot what it needed, but somehow still survives.”

Mf 1/10/2016 - 9:55 pm

Cheers! *rises glass with vodka leftovers*

Harlot.Rebel 1/10/2016 - 10:05 pm

Yay.!!! Everybody get drunk lol. Sad to say but this the happiest ive been in a while. I cant wait to achieve this feeling sober.

nicole123 1/10/2016 - 10:29 pm

Cheers! 😉 be safe

Deadinside59 1/10/2016 - 10:52 pm

I would love to get drunk but I can’t cause I gotta drive an hour away just move heavy shit so……. drink one for meh!

Hazy Day Sunflower 1/11/2016 - 12:53 am

I’d get flat out blind drunk with you except I have to work tomorrow. Lives to save, numbers to crunch.

Leave a Comment